BURDUR ADLİYESİ
Adalet Bakanlığı İcra İşleri Dairesi Başkanlığı- Sözleşmeli İcra Katibi Sınav Sonuç Bilgisi

T.C.
BURDUR 
ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ
ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI
İLAN 


            Adalet Bakanlığı İcra İşleri Dairesi Başkanlığının 01.03.2022 tarihli Sözleşmeli Personel Alımı ilanı gereği Başkanlığımıza verilen sınav izni ile Burdur Adliyesine istihdam edilmek üzere 2 sözleşmeli İcra Katibi unvanı için sınav izni verilmiştir.         

            ASİL olarak kazanan adayların, istenilen belgeleri 30.09.2022 tarihi mesai bitimine kadar Başkanlığımıza teslim etmeleri gerekmektedir. (Belgeleri il dışından gönderecek adayların, bulunduğu Cumhuriyet Başsavcılıkları veya Adalet Komisyonu Başkanlıkları aracılığıyla, masrafı ilgilisinden alınmak suretiyle acele posta servisi (APS) ile Başkanlığımıza göndermeleri gerekmektedir.)        
 
            *İstenen Belgeler: (BELGELERİN AŞAĞIDAKİ SIRAYA GÖRE TESLİM EDİLMESİ)

1- 2020 Yılı KPSS Sonuç Belgesi.

2- Mezuniyet belgesinin (Diploma, geçici mezuniyet belgesi) onaylı örneği veya e-Devlet üzerinden alınan mezuniyet belgesi,(Belgenin aslını göstermek şartıyla, Başkanlığımızca aslı gibidir yapılmaktadır.)

3- Bilgisayar sertifika aslı veya onaylı örneği. (Örgün eğitim veren fakülte veya yüksekokulların bilgisayar bölümü, adalet meslek yüksekokulları, meslek yüksek okullarının adalet bölümü, adalet önlisans porgramı, adalet meslek lisesi veya diğer lise ya da dengi okulların ticaret veya bilgisayar bölümlerinden mezun olanlardan daktilo veya bilgisayar sertifikası istenmeyecektir.) (Belgenin aslını göstermek şartıyla, Başkanlığımızca aslı gibidir yapılmaktadır.)

4-Adli Sicil Kaydı. (E-devlet çıktısı kabul edilecektir. Bayanlar için evlilik ve boşanma durumunda, evlilik ve kızlık soyadlarında, ad ve soyadı değişikliği durumunda eski ve yeni ad ve soyadlarında ayrı ayrı gösterir şekilde)

5- Vukuatlı Aile Nüfus Kayıt Örneği. 

6- Sağlık Beyanı (Tıklayınız).

7- Mal bildirim Formu (Her iki sayfası da imzalanacaktır) (Tıklayınız).

8- Eş durum beyanı (Tıklayınız).

9- Güvenlik Soruşturması Formu (formun “UYARI” bölümünde belirtilen hususlara uygun olarak, 2 adet hazırlanması, bilgisayar ile doldurulması, fotoğraf yapıştırılması, adayın cep telefon bilgisinin yazılması, ilgili bölümün imzalanması ve form dışında başka form kullanılmaması gerekmektedir.) (Tıklayınız).

10- Başka bir kurum veya kuruluşa karşı mecburi hizmetle yükümlü olmadığına dair beyan (Tıklayınız).

11- Sözleşme Beyanı (Tıklayınız).

12- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.

13- Biyometrik fotoğraf 2 adet. (Kılık kıyafet yönetmeliğine uygun arka fonu beyaz ve desensiz olmak üzere son 6 ay içerisinde çekilmiş olmalıdır) 

            ***İSTENİLEN BELGELERİN YUKARIDA BELİRTİLEN SIRALAMAYA GÖRE 30.09.2022  TARİHİ MESAİ BİTİMİNE KADAR 1 ADET MAVİ ŞEFFAF DOSYA İÇERİSİNDE TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR.

 

            Bu ilan adaylara tebliğ mahiyetinde olup, nihai listede asil olarak adı geçen adayların adresine ayrıca tebligat yapılmayacağı, ilan tarihinden itibaren istenilen evrakları 15 gün içerisinde teslim etmeyenler ile aranılan şartları taşımadığı anlaşılan adayların istihdamları yapılmayacaktır.
           
* İlgililere ayrıca tebligat yapılmayacağı ilanen duyurulur. 15/09/2022

İSTENEN BELGELER

Sağlık Beyanı

Mal Beyanı Formu

Eş Beyan Dilekçesi

Güvenlik Soruşturması Formu

Başka kurum ve kuruluşlara karşı mecburi Hizmetle yükümlü olmadığına dair beyan

Sözleşme Beyanı

 

BURDUR ADLİYESİ BİLGİ İŞLEM ŞEFLİĞİ
SINAV SORGU EKRANI

 

 

 

Sınav sonucunu sorgulamak için tıklayınız.