Erişilebilirlik Menüsü

Ekran Okuyucu

Seçili Alan Okuyucu

Bağlantı Vurgula İkonu

Bağlantı Vurgula

Metni Büyüt İkonu

Büyük Metin

Metni Sola Hizala

İmleç

Okuma Kılavuzu

Okuma Maskesi

Disleksi Dostu

Kontrast

Solgunlaştırma

Düşük Doygunluk

Yüksek Doygunluk

Yüzüncü Yıl Logosu Atatürk
    Sözleşmeli İcra Katipliği Sınavını Kazananlara İlişkin Duyuru
    08.10.2021

    T.C.
    BURDUR ADLİ YARGI İLK DERECE MAHKEMESİ
    ADALET KOMİSYONU BAŞKANLIĞI

     

                Adalet Bakanlığı İcra İşleri Daire Başkanlığı’nın sözleşmeli personel alımları ilanı gereğince, Sözleşmeli İcra Katipliği unvanına ilişkin nihai sonuçlar ilan edilmiş olup;

                Sözlü sınav sonuçlarına göre sınavı ASİL OLARAK KAZANAN adayların,


    1-Mezuniyeti gösterir öğrenim belgesinin onaylı sureti,

    2-KPSS Sonuç belgesi,

    3-İki adet Biometrik fotoğraf, (Kılık, Kıyafet Yönetmeliğine uygun, son 3 ay içerisinde çekilmiş olacak)

    4-Kimlik Fotokopisi,

    5-Aile nüfus kayıt örneği,

    6-Hiçbir kurum ve kuruluşa karşı mecburi hizmeti bulunmadığına dair dilekçe (EK-1),

    7-Mal bildirimi (EK-2),

    8-Eş Durumu dilekçesi (EK-3),

    9-Sağlıkla ilgili beyan (EK-4),

    10-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu (Bilgisayardan doldurulması, fotoğraf yapıştırılması, toplam 4 suret hazırlanması ilgili bölümün imzalanması ve başka form kullanılmaması ) (EK-5),

    11-Sözleşmeli olarak çalışmaya ilişkin beyan dilekçesi (EK-6)

    12-Askerlik durumunu gösteren belge (E-devlet üzerinden alınabilir.) (Askerlikten muaf ise muaf olduğuna ilişkin belge ibraz edilecek.)

    13-Adlî ve arşiv sicil kaydı (E-devlet üzerinden alınabilir.) (Evlilik ve boşanma durumunda, evlilik ve kızlık soyadlarında, ad ve soyadı değişikliği durumunda eski ve yeni ad ve soyadlarında ayrı ayrı gösterir şekilde adli sicil kaydı.)

    14-İcra Katipliğini kazanan adayların Bilgisayar kursu sertifikası veya Bilgisayar dersini görüp başarılı olduğuna ilişkin belgenin aslı

     

    İstenilen belgelerin, 25/10/2021 günü mesai bitimine kadar Burdur Adlî Yargı İlk Derece Mahkemesi Adalet Komisyonu Başkanlığına bizzat teslim edilmesi veya 25/10/2021 günü mesai bitimine kadar Başkanlığımızda olacak şekilde başka yer Adalet Komisyon Başkanlığı veya Cumhuriyet Başsavcılığı aracılığı ile gönderilmesi gerekmektedir.

     “Sınav sonucunun tebliğinden itibaren kanuni bir mazereti olmaksızın 25/10/2021 günü mesai bitimine kadar istenilen belgeleri teslim etmeyen ya da aranılan şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların sözleşmeleri iptal edilecek ve yerlerine puan sıralamasına göre yedek adayların yerleştirme işlemi yapılacaktır.”

    İlan tebliğ niteliğinde olup, ilgililere ayrıca yazılı tebligat yapılmayacaktır.

    EK :

    1- Hiçbir kurum ve kuruluşa karşı mecburi hizmeti bulunmadığına dair dilekçe

    2- Mal bildirimi

    3- Eş Durumu dilekçesi

    4- Sağlıkla ilgili beyan

    5- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu

    6- Sözleşmeli olarak çalışmaya ilişkin beyan dilekçesi

     

    BURDUR ADLİYESİ BİLGİ İŞLEM ŞEFLİĞİ
    SINAV SORGU EKRANI

    T.C.Kimlik No
    Doğum Tarihi
    Güvenlik Kodu

    Sonuç

    Güvenlik Kodu

    Sonuç

    Güvenlik Kodu

    Sonuç

    Adres

    Emek mahallesi Bülent Ecevit Bulvarı No:21 Merkez / Burdur

    Telefon

    0248 233 19 31 - 0248 233 19 33

    Faks : 0248 233 18 28

    E-Posta

    burdurcbsisaretadalet.gov.tr

    Adalet Bakanlığı Logosu